با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آگاهی زیست‌محیطی مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ا

  • اخلاق ورزشی تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • ارتباطات تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • اعتبار یابی روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • اینترنت اشیا ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ب

  • بازاریابی نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • بانوان تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • برنامه‌ریزی استراتژیک طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • بعد سطوح ارتباطی روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ت

  • تجارت الکترونیک اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تحلیل بازیگران سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تحلیل عاملی تأییدی روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تربیت‌بدنی تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ترویج نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تصمیم‌گیری طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • توریسم ورزشی ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • توسعه گردشگری ورزشی ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ج

  • جنسیت بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

خ

  • خصوصی‌سازی تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

د

  • داوری فوتبال ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ر

  • رژیم مصرف رسانه بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • رسانه طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • رسانه تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • رسانه های نوشتاری تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • رفتار حامی محیط‌زیست مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • روابط دیپلماتیک نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ز

  • زنجیره تامین خدمات تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

س

  • سالمندان تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • سبک زندگی بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • سلامتی بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • سلبریتی ها بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • سند بنیادین بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • سواد اخلاقی تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • سواد ارتباطی سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ش

  • شخصیّت های کارتونی بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • شناسایی و اعتباریابی اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ص

  • صحّه گذاری ورزشی بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ف

  • فدراسیون فوتبال اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • فرهنگ رسانه‌ای بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • فعالیت بدنی. مهارت های ارتباطی بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ق

  • قصد خرید بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ک

  • کمک‌داور ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

گ

  • گراندد تئوری ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

م

  • مدیریت بدن بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • مدیریت مطلوب بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • مدیریت ورزشی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • مصرف رسانه‌ای مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • مقاله علمی پژوهشی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • مک‌تور سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • مهارت‌های تخصصی ارتباطی روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • مهارت‌های حسی روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

ن

  • نشریّات علمی تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • نگرش بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

و

  • ورزش تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش حرفه‌ای سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش حرفه‌ای تدوین مدل نقش رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • ورزش خارجی نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش زنان تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • ورزش مدارس بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]

  • ورزش همگانی تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ی

  • یکپارچگی تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]