آ
-
آگاهی زیستمحیطی
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ا
-
اخلاق ورزشی
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
ارتباطات
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
اعتبار یابی
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
اینترنت اشیا
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ب
-
بازاریابی
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
بانوان
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
برنامهریزی استراتژیک
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
بعد سطوح ارتباطی
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ت
-
تجارت الکترونیک
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تحلیل بازیگران
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تحلیل عاملی تأییدی
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تربیتبدنی
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ترویج
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تصمیمگیری
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
توریسم ورزشی
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
توسعه گردشگری ورزشی
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ج
-
جنسیت
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
خ
-
خصوصیسازی
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
د
-
داوری فوتبال
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ر
-
رژیم مصرف رسانه
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
رسانه
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
رسانه
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
رسانه های نوشتاری
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
رفتار حامی محیطزیست
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
روابط دیپلماتیک
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ز
-
زنجیره تامین خدمات
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
س
-
سالمندان
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
سبک زندگی
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
سلامتی
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
سلبریتی ها
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
سند بنیادین
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
سواد اخلاقی
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
سواد ارتباطی
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ش
-
شخصیّت های کارتونی
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
شناسایی و اعتباریابی
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ص
-
صحّه گذاری ورزشی
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ف
-
فدراسیون فوتبال
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
فرهنگ رسانهای
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
فعالیت بدنی. مهارت های ارتباطی
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ق
-
قصد خرید
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ک
-
کمکداور
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
گ
-
گراندد تئوری
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
م
-
مدیریت بدن
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
مدیریت مطلوب
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
مدیریت ورزشی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
مصرف رسانهای
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
مقاله علمی پژوهشی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
مکتور
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
مهارتهای تخصصی ارتباطی
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
مهارتهای حسی
روان سنجی پرسشنامة سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
ن
-
نشریّات علمی
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
نگرش
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
و
-
ورزش
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش حرفهای
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش حرفهای
تدوین مدل نقش رسانههای جمعی بر توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
ورزش خارجی
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش زنان
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
ورزش مدارس
بررسی رابطه بین مولفه های سبک زندگی راحت طلب و نقش آن بر فعالیت های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402]
-
ورزش همگانی
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ی
-
یکپارچگی
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]